گروه کامپیوتر آموزشکده سما - تربت حیدریه

چارت درسی رشته کامپیوتر

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ

چارت درسی رشته کامپیوتر را از اینجا بردارید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳
مجید احمدیان

نظرات  (۳)

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۸ امیررضا فرهمند فرد


گفت استاد : مبر درس از یاد 
یاد باد آنچه به من گفت استاد

یاد باد آنکه مرا یاد آموخت
آدمی نان خورد از دولت یاد

هیچ یادم نرود این معنی
که مرا مادر من نادان زاد

پدرم نیز چو استادم دید
گشت از تربیت من آزاد

پس مرا منت از استاد بود
که به تعلیم من اُستاد اِستاد

هرچه می دانست آموخت مرا
غیر یک اصل که ناگفته نهاد

قدر استاد نکو دانستن
حیف !!! استاد به من یاد نداد

گر بمردست ، روانش پرنور
ور بود زنده ، خدا یارش باد



۰۳ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۳۹ امیر عباسی

استاد توئی نور امید من

تو چون مادری ، هم دل و جان من

تو قلبت چو شیشه زلال و روان

تو چون آینه همچو این آسمان

تو همچون ستاره درخشان به نور

به مثل بلوری و دریای نور

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۸ مهدی چوپان

دانی که عاشق بی ادعا استاد است ؟

شمع همیشه ی دوران استاد است ؟

پروانه سوخت تا که دهد درس عاشقی

آن کس که سوخت بهر من و تو استاد است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی